Week 11
Afgelopen week was de laatste stage week voor Nikki. Zij sloot deze af op level 4. De week begon net zoals vorige week eindigde en dat was dus niet zo plezierig aangezien ze van afdeling naar afdeling werd gestuurd, omdat niemand echt wist wat ze met haar aan moesten... de dagen daarna waren een beetje zoals het in het begin ging met de verpleegkundige. Het was vooral achter de verpleegkundige aanlopen en vrij weinig zelf uitvoeren op het bloeddruk meten na. Maar het was al beter dan die 2 stage dagen ervoor, omdat ze nou tenminste niet stil zat. De laatste dag heeft ze nog afscheid genomen van een zorgvrager en de manager. Waarna je toch merkt dat ze je wel echt hebben gewaardeerd ookal heb je zelf het idee dat je er niet alles uit hebt gehaald met het geen wat je kan. Voor hen was je goed genoeg met alles wat je deed. Het is wel echt een mooie en nieuwe ervaring geweest die je nooit zal vergeten.

