Wat leuk om jullie op deze manier - en dan vooral jullie stage-ervaringen- zo ook een beetje te kunnen volgen. Klinkt alsof jullie alle 4 jullie draai al goed gevonden hebben. Fijn! Blijf vooral veel 'bloggen' en fotograferen! Dat is niet alleen nu leuk voor ons thuisblijvers om te lezen en te zien, maar voor jullie zelf ook een mooi 'dagboekje/herinneringsboekje' voor later. Werk ze weer vandaag, liefs en veel plezier!
Opa en oma:
27 februari 2019
Hoi nikki,het ziet er allemaal heel goed uit daar,liefs van ons.xx
Opa en oma.:
27 februari 2019
Hoi Teun,
Leuk om te zien dat alles goed gaat.
Zo blijven we een beetje op de hoogte wat je moet doen voor je stage.
Groetjes opa en oma.
Leuk om te zien dat alles goed gaat.
Zo blijven we een beetje op de hoogte wat je moet doen voor je stage.
Groetjes opa en oma.